tiistai 29. tammikuuta 2013

Fiiliksillä kohti kevättä

Auts, onpas viime kirjoituksesta vierähtänyt aikaa. Tammikuu on mennyt aika perinteisissä merkeissä, olen vesijuossut pari kertaa viikossa, käynyt salilla ja jumppaillut kotona sitten niinä päivinä kun en ole tehnyt muuta.

Koulussa on menossa perusopintojen viimeinen kurssi, jonka aiheena on ravitsemus. Tentti on parin viikon päästä, ja oloni on toiveikas. Ravitsemusasiat ovat ennestään minulle eniten tuttuja. Toki siitäkin aiheesta luettavaa riittää. Sen jälkeen on tämä pätkä paketissa! Elokuussa jatkan aineopinnoilla.

Jalkauutisista sen verran, että h i t a a s t i hyvä tulee. Jouduin siis joulun jälkeen ottamaan kyynärsauvat uudelleen käyttöön, ja nyt vihdoin alkaa näyttää siltä että jalka on suht hyvässä kunnossa. Todella pitkällinen prosessi. Kuntoutusrutiinini on sisältänyt merkittävät määrät jalkajumppaa, kylmähoitoa, venyttelyä ja hierontaa, joka päivä useampaan otteeseen. Samalla olen saanut hyvän oppitunnin jalkateräni anatomiasta ;)

Olen kyllä yllättävän hyvin sopeutunut siihen, etten ole pystynyt harrastamaan perinteisiä lajejani, mutta täytyy myöntää että nyt kyllä jo himottaa päästä hiihtämään ja ihan vaan kävelylenkille. Ja miten voikaan ihminen kaivata askelkyykkyjä!

Olen nyt aika positiivisella mielellä, että kyllä tästä vielä selvitään ja ehkä vielä joskus pääsen ihan juoksemaankin.

Tuntuu siltä, että yhdenlainen vaihe päättyy, kun jalka kuntoutuu ja perusopinnot loppuvat. Odotan innolla seuraavaa vaihetta, kaikenlaisia suunnitelmia on vireillä... Kevättä kohti!